In medie, doar 20% din audienta care citeste titlul unui articol va da click si va citi articolul respectiv. Pierdem 80% din potentiala audienta dar putem garanta peste 500% castig daca modificam doar titlul articolului.

Titlul articolului caracterizeaza de obicei intregul articol. Titlul da tonul si are un impact real asupra cititorului.

Prin titlu adaptam articolul publicului tinta. Cele mai bune titluri reprezinta efecte de interes public, subiecte noi si controversate, utile si amuzante.

Iata cele 10 exemple de titluri care vor schimba imaginea blogului tau si vor aduce mai mult trafic:

  • Titlurile de genul “Top 10, Cele mai cautate..”

Aceste titluri detaliaza continutul articolului expunand o imagine de ansamblu asupra acestuia.

Cititorul cauta cele mai practice si rapide metode care definesc un subiect despre un produs, un serviciu sau articol informativ.

Exemplu:

“Top 10 Metode Rapide De a Face Bani De Acasa”

  • Titlurile cu tenta “Cea mai buna metoda, Cea mai rapida”

Intotdeauna cautam cea mai rapida metoda de a rezolva o problema sau de-a invata ceva nou intr-un mod cat mai rapid.

Cititorul de asemenea, cauta metoda cea mai usoara pentru a-i satisface nevoia de cunoastere si care, poate duce la rezolvarea nelamuririlor acestuia despre diverse subiecte.

Exemplu:

“Cea mai rapida metoda de a invata pianul”

  • Titluri precum “Cel mai rapid mod”

Cautam solutii rapide, cu efect pentru problemele noastre de zi cu zi.

De cele mai mutle ori utilizatorul unui produs care intampina dificultati in utilizarea acelui produs, viziteaza mediul online pentru depistarea eventualelor “probleme” si rezolvarea acestora.

Utilizatorul gandeste practic, ca mai sunt si altii ca si el, care poate deja au trecut prin acea etapa de invatare.

Exemplu:

“Cel mai rapid mod de a pierde in greutate”

  • Titluri ca si “Daca as fi fost..”

Din dorinta de a realiza orice intr-un timp cat mai scurt, cautam work-around-uri rapide si de impact care ne pot usura munca sau invatarea.

Acest titlu are rol motivational, dorim sa devenim mai productivi si de succes in viata reala sau profesionala.

Exemplu:

“Daca as da timpul inainte cu 5 ani, unde m-as afla si ce as face?”

  • Titlurile de genul “Ce faci cand, Ce facem daca..”

Titlul sugereaza continutul practic si util ar articolului.

In articol asteptam sa gasim solutii reale, rapide si utile in a rezolva o problema aparuta in viata de zi cu zi si activitatile noastre.

Are ca rol rezolvarea unor probleme precum sanatatea fizica si mentala, probleme financiare, etc.

Exemplu:

“Ce facem cand avem febra?”

  • Titlurile “S-a dovedit ca..”

Nu numai ca sfaturile din articol sunt folositoare, dar avem si confirmarea palpabila ca problemele pentru care cautam solutii au fost si testate.

Transmitem detalii despre produse sau servicii pe baza cercetarilor, lucruri care fac articolul credibil.

Exemplu:

“S-a dovedit clinic ca produsul X functioneaza”

  • Ce fel de titlu functioneaza cel mai bine pentru blogul tau?

Acest aspect tine de nisa pe care este axat blogul tau.

  1. Intreaba-te ce vor cititorii tai de la tine
  2. Comunica cu urmaritorii tai, afla interesele lor
  3. Cauta in trend titluri si articole de impact real
  4. Devin-o mai bun prin articolele tale